måndag 20 juli 2009

Lite hjälp & så mål!

En liten fråga bara - jag är ny här på blogspot, har använt blogg.se förrut. Så nu undrar jag, hur ser man hur många personer som varit inne på ens blogg? går det ens? Jag har försökt och försökt, men hittar ingenting som kan vara just "besöksknappen", så nu ber jag om hjälp! :)

Känner att jag börjar få huvudvärk och att jag är trött i hela kroppen. Så blir nog inte att jag ställer mig på steppern iallafall! Men jag har ju från början bara tänkt att träna 1 gång om dagen, men blir det fler så gör det ju ingenting.

Förresten, har ju inte skrivit upp mitt mål, jag vill innan årets slut ha kommit ner på en vikt på 70 kg, alltså 16 kg mindre än nu. Tror ni jag klarar det? Det borde jag nästan klara! Hejja hejja!

Förresten, var det någon som kunde hjälpa mig med mitt problem? :)

2 kommentarer:

  1. Om du verkligen kämpar med vikten så tror jag att du kan gå ner 16 kg :) Bra att du kämpar, jag vet hur jobbigt det är att försöka gå ner i vikt ( inte lyckats än men är inte så motiverad

    SvaraRadera
  2. hej :) vet precis hur det är att gå ner i vikt då jag gått ner ca 15 kg från när jag vägde som mest! jag fixade mej ett konto på www.statcounter.com som räknar ens besökare. :) lycka till!

    SvaraRadera