fredag 31 juli 2009

Ännu ett träningspass! :)


Nu har jag varit uppe på steppern en sväng, dessutom gjort lite situps och lite ryggövningar!

Känns bra som vanligt efteråt, när svetten rinner längs ryggen ;)

Vet ni vad som känner skitbra? Jo att jag märker tydligt att min kondition blivit bättre!
För drygt 2 veckor sedan var jag slut efter nästan 300 steg, idag när jag kollade på den där lilla datorn så stod den på 600 och jag var inte alls slut, utan jag kunde ta i ytterliggare ett par hundra steg. Det känns så jävla gutt! Nu orkar man verkligen mer! :)
Det är roligt att man ser så snabb förändring på bara 2 veckor! :)

Och så blir det ännu roligare när man ser förändring på vågen och på måtten! (: Man känner sig så jäkla motiverad och glad! :-)
Och man känner att man faktiskt kan klara det denna gången! Och så får man sån bra respons av fina läsare! ♥





7 kommentarer:

  1. Jag har också en sån där stepper :) eller jag tror det är en sån, man trampar bara upp och ner? fast min har inga handtag och det är nog lika bra för då måste man svänga lite med armarna också :P jag tycker du ska prova (om du inte redan gör det) att "jogga" med armarna, då får man lite fart :) kan man se kcal förbrukning på din förresten?

    SvaraRadera
  2. Svar till Jessica:
    Ja precis, det är nog en sån du har :)
    Jag tänkte först beställa en utan handtag, men det kändes ändå bäst att ha, så jag tog en sånhär istället! Men jag nu när jag kommit upp i kondition mer så brukar jag "svänga" mer med armarna, alltså jag håller inte i handtaget utan svänger hela kroppen så att säga! :)

    Yes KCAL kan man se på min :)

    SvaraRadera
  3. jag funderar på att köpa n sådan, tycker du den 'r värd pengarna? är du nöjd?

    SvaraRadera
  4. Svar Anonym:
    Ja, jag tycker verkligen den är värd pengarna! Är man dessutom inte van att träna, så är det en bra början!

    Jag är rätt så nöjd, dock är den lite "svajig" och låter endel när man trampar på. Men jag är nöjd ändå, den fungerar :)

    SvaraRadera
  5. Svar: Tack så jättemycket. Mjaa, jag gillar inte riktigt hur jag ser ut i bikini än. Men jag har kommit över ett stooooort trappsteg och jag är jättestolt. Förhoppningsvis forstätter jag neråt nu och kommer bara känna mig mer och mer nöjd :D

    SvaraRadera
  6. Såna upptäckter, som när man orkar ta i lite till är ju hur grymma som helst! Heja dig!
    Jag själv har nyss börjat min viktnedgångsresa och har också startat en blogg om det, titta gärna in så kan vi peppa varann:)
    lycka till!

    SvaraRadera
  7. Asså så grymt bra du är!

    SvaraRadera