lördag 25 juli 2009

Dålig uppdatering!

Som sagt blir det dåligt med uppdateringar nu i helgen! Jag är ledsen över det! :( Hoppas att ni kommer tillbaka efter helgen? och ger mig stöd igen! Är ledig rätt mycket till veckan! Så ska bli så skönt! Då ska jag börja träna igen... eller jag tränar ju nu, men då ska det bli bättre!
Nu stressar jag mer igenom det, för jag vet att jag måste iväg till jobbet osv. Men det är ju bra att jag tränar iallafall och inte bara struntar i det.. eller hur?

På jobbet idag åt jag smörgåstårta! Bu, inte så nyttigt! Men jag får skylla på att det är lördag.. som jag skrivit innan, ska jag ha 1 dag, då jag kan äta vad som helst.. eller så, ni förstår? att inte bara sluta med allt, så paff! För det kommer jag aldrig klara, men att minska på allt onyttigt, det är ju en bra början.. eller hur? :)

Nehe, natti natti! Imorgon tar vi nya tag!

1 kommentar:

  1. Har också en ätar-dag en gång i veckan :) Äter inte ihjäl mig då men tar kanske lite chips och knaprar på, Ikväll blev det lite glass från B&J :)
    Kramar

    SvaraRadera