tisdag 28 juli 2009

Jag blir gaaaaaaalen!

Fan vad det är tråkigt att städa! Och jag sa att jag skulle storstäda, det gör jag inte! Jag tar upp en sak och lägger det på ett annat ställe istället! Jag har varit sugen på att städa i flera dagar, men nu när man väl kommer till kritan är det drygt!
Har saker jag måste kasta, men har ingen bil, så kommer inte någonstans? Har en dator som står på golvet och skräpar, som måste upp på vinden (eller kastas?), men måste få över gamla bilder m.m till denna, vilket verkar ta flera år innan M kan göra?
Har kartonger som jag inte får slänga för M, utan de ska in i förrådet, som är fullproppat. Då kan han ju ta och städa där? Varför får jag inte kasta kartonger? där den nya datorn & skärmen var i? VARFÖR ska man spara på det? jag förstår inte!

Hör ni på mig att jag är irriterad? Japp! Det är jag! För jag HATAR att städa, jag hatar att jag alltid få göra det! Jag hatar det, jag hatar det, jag hatar det! Jag hatar att jag har djur som skräpar ner med en gång. Jag hatar att jag har en slarver till sambo, som egentligen struntar hur det ser ut, jag hatar att jag är slarvig själv som inte plockar upp efter mig. Jag hatar det mesta just nu.

Just nu känner jag bara för att flytta.. vet ni varför? får då städar man verkligen och slänger massa skit. Det känns som om det är det enda som kan få M att slänga sina älskade jävla kartonger!! Jag trivs inte här, i denna svistia! Jag gör fan inte det! Jag vill ha ett fint hem, ett hem som luktar gott, ett hem där dammråtter inte existerar, ett hem som man trivs i, ett fint hem! Men inte fan har jag det! Jag blir galen!!!

Varför går man inte ner i vikt när man extremt irriterad? det hade varit en jävligt bra träning isåfall! Och effektiv! Jävla skit!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar