fredag 31 juli 2009

Idag är det VÄGNING!

Godmorgon på er!

vet ni vad jag kom på? det är fredag idag - vilket betyder vägning.
Det hade jag glömt bort! Så ska springa in i badrummet och ställa mig på vågen med en gång!

.. Sådär, nu var jag vägd.. Är ni nyfikna?
Jag har gått ner ytterliggare 1 kg. Väger nu 84,4 :D Åh jag blir så glad och så motiverad, det går verkligen åt rätt håll. Man känner sig så jävla bra och undrar - varför har jag inte gjort detta tidigare?

Jag som nyss inte hade så mycket motivation - därav dålig uppdatering, men nu så. När man ser att vågen stannar på mer än -2 kg sen jag startade, känns väldigt motiverande! :) Och glädjande, att även fast jag tar den där kakan, så går det ändå neråt. Förvisso försöker jag sluta att äta sånt, men det är rätt svårt på jobbet, då man blir bjuden av de gamla. Men jag försöker så gott det går. (:

Nehe, ska få i mig lite frukost och sedan upp och träna lite!

Hörs senare!

1 kommentar: