tisdag 28 juli 2009

Se sanningen i vitögat!

Äntligen klar! Nu ska jag sätta igång med maten, så den står färdig och klar tills M kommer hem från sitt jobb! Fast jag har ingen aning om vad jag ska laga för mat? har ni några förslag?
Jag hatar dethär med att komma på något bra och nyttigt alternativ.. varför är alla andra så duktiga på det?

Efter maten ska jag upp på steppern och sedan göra ett par situps, eller åtminstone testa att göra situps. Jag är lite orolig för vägning på fredag (och det är BARA tisdag än), känns som jag inte har gått ner något. Utan snarare kommit tillbaka till min ursprungliga vikt, 86,6. Fy fan säger jag! Hatar att egentligen vara ovetande, men SKA INTE väga mig!
Fast, de kanske är så att den står på 80, som hos tanten jag var hos igår. ;) Men troligtvis inte!

Jag vet inte, det känns som om jag tappar motivation mer och mer. Dags att ställa sig framför spegeln och se sanningen i vitögat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar