lördag 25 juli 2009

Godmorgon!

Godmorgon!

Sitter här i träningskläder och ska snart upp på steppern! Men ska bara få i mig lite frukost först. Jag vet att det är bra att träna innan frukost, men ne jag vill inte det.. och då ska jag inte behöva göra det heller.. eller hur? Någon gång ibland går väl bra, men just nu är jag hungrig, så då blir träningen ändå inte bra... tycker jag!

Till frukost idag, ska jag få i mig 1 ägg och så lite havregrynsgröt.. fast havregrynsgröten.. alltså jag gillar det inte! Men ska försöka få i mig iallafall. Åt ju det igår, men det var ingen hitt, men jag kan nog lära mig att gilla det, haha! Det är ju inte så att det få mig spyfärdig, men det är en konstig smak! ;) Men det är nyttigt och håller en mätt länge! Vilket passar mig idag, då jag inte hinner få i mig någon lunch förens senare idag (eftersom jag börjar vid 12,30).

Nehe, nu kokar ägget där ute i köket. Men har ni tur kanske jag skriver ett inlägg till innan jag åker till jobbet :)

1 kommentar:

  1. Skönt att träna så där på morgonen :D Men du, varför köra på havregrynsgröt när du inte tycker om det? Det finns ju så många andra sorters gröt. Själv kör jag på Grahamsgröt. Funkar utmärkt för mig. Billigt är det dessutom och nyttigt as hell :D

    SvaraRadera