fredag 24 juli 2009

Hemma från jobb!

Hemma från jobbet nu! Det har faktiskt varit roligt att jobba idag, om jag inte sagt det innan så jobbar jag på ett äldreboende. Det är faktiskt väldigt mysigt! :)

Jag känner mig inte hungrig heller, trots att jag bara ätit 1 frukt under jobbet! Nåja, det är väl bra! Fast snart kommer M hem med pizza, men inte till mig, utan till honom själv, för han var så hungrig. Jag ska motstå, men att ta en liten slize kan ju inte göra sådär supermycket? Aja vi får se!

Imorgon börjar jag vid halv ett, så jag ska försöka ta mig upp i vettig tid och hinna träna innan jobbet, för jag lär vara helt slut när jag kommer hem sen vid nio tiden. Så jag ska ställa klockan! :)

Nehe, nu orkar jag inte skriva mer.. Hur har eran dag varit? :)

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag har också jobbat inom äldrevården, det är väldigt stressigt men man får ut väldigt mycket av det :) Gillar din blogg! Jag har själv startat en viktblogg idag och hoppas du vill titta in!

    http://viktnoteringar.blogg.se/

    SvaraRadera
  2. Hejsan.
    Tack. Men blir så peppad av trevliga kommentarer.

    Ang min design, så har jag gjort den själv, med hjälp av bloggers mallar. Jag har ställt in färgerna som jag ville ha dom, och sen la jag till en bild som jag gillade. Det var inte alls svårt.

    SvaraRadera