torsdag 23 juli 2009

Recept?

Godmorgon!
har ni sovit gott? Själv sov jag som en stock fram till klockan halv elva!! Det ska jag säga er att det var grymt skönt att få sova ut, förvisso lite väl länge, men ändå!

Igår blev det ingen träning :-( för vi kom inte hem förens elva tiden och då var jag jätte trött, så hade inte orkat träna först och sedan duscha! Men ikväll blir det träning hade jag tänkt mig! Vilket jag faktiskt ser framemot, det känns bra! :) Kanske att jag tränar två gånger idag, vi får se vad tiden rinner iväg!

När M kommer hem ska vi åka till hans föräldrar en stund, så jag får se om jag tränar innan vi åker dit också, för hur hur som helst blir det träning ikväll!!

Har även hittat laddaren till kameran, så nu sitter den i, så ska knäppa av ett par bilder senare hade jag tänkt som ni ska få se! Jag har nog dragit ut på det, just för att jag känner att jag skäms så mycket över hur min kropp ser ut, det är nog därför som jag inte tagit tag i det tidigare och tagit kort. Men jag vet att ni vill se.. och jag vill nog ha det själv också, som ett bevis, och så kommer jag nog ändå vara stolt över att jag vågat visa för er.. det är nog bara detta precis i början.. innan man just visat hur man egentligen ser ut, det är nog det som jobbigast.. men sen kommer ni bli vana, för då ska jag lägga ut lite bilder hipp som happ, för det är ju inte så roligt att ha en blogg utan bilder... eller hur?

Förövrigt så är det vägning imorgon, känns lite jobbigt, känns som om jag inte gått ner ett enda hekto ens en gång! Jag vägde mig ju senast i måndags (när bloggen startades), men som sagt ska jag väga mig varje fredag! Så vi får se, förhoppningsvis blir det en sporre till att fortsätta. Men iofs hoppas jag inte på för mycket, för jag har kanske inte ätit så bra heller.
Jag åt nämligen en cheeseburgare& en mcchicken JR igår, för jag var så j-kla hungrig när vi åkte hem! Jag försökte motstå, men det gick fan inte. Jag var så grymt hungrig, hade inte ätit sen typ halv ett, så inte undra på att magen kurrade som fasen vid halv elva snåret?

Här hemma är vi väldigt dåliga på regelbundna måltider. Är vi tillsammans en hel dag, så äter vi stort sett 1 mål om dagen.. allt mellan 14-19 typ. Och dessförinnan så småäter man litegrann, en macka där, en bulle där osv. MEN jag ska försöka bli bättre på det! Frukost äter jag egentligen endast när jag ska upp och jobba! Men som sagt, ska försöka äta frukost, lunch, middag iaf.. och inte bara typ middag när vi båda är hemma!

Nåja, ska slänga i mig lite lunch idag.. pannkakor, hemmagjorda. Är det verkligen så himla onyttigt? ägg, mjölk och mjöl? Förvisso, har man sedan sylt på så är det ju mycket socker i det, men ändå! Jag vet inte, jag är alltid sån mat-torka.. kan ni inte ge lite tips på bra och enkla måltider? Sitter ni inne med några smarriga recept? som inte är allt för onyttigt? Give me :)

Hörs senare!

1 kommentar:

  1. Njut av livet och skäms inte över din kropp :) Hoppas du går ner på ett hälsosamt sätt och inte anammar sjuka dieter.
    Lycka till bruden :)
    Kramar!

    SvaraRadera