tisdag 21 juli 2009

Godnatt!

Godkväll på er!

Jag känner mig helt slut efter dagen, först jobb och så laga mat när man kommer hem och så på det har jag tränat. Så det ska bli väldigt skönt att hoppa i säng och läsa litegrann, innan jag ska upp klockan 06,00 imorgon.
Får se om jag fakiskt hinner med att träna imorgon, ska försöka komma loss 1 timme tidigare från jobbet. Måste nämligen hem och städa, eftersom vi nyss fick reda på att min sambos föräldrar + farmor kommer imorgon eftermiddag. Så då känner jag att jag måste städa litegrann, kan ju inte se ut som fasen!

Men jag ska försöka hinna med att träna, måste måste! Jag menar, typ 10 minuter det borde jag ju hinna! Och jag som var så duktig idag på att träna trots att jag egentligen inte orkade. Så jag borde hitta 10 minuter någonstans av alla timmar imorgon, eller hur?

Jag är ledsen om jag gör er besvikna, men några bilder blir det inte idag, får se om jag hinner det imorgon! Det känns som om att jag lovar och lovar, men det händer ingenting, men jag ska ta tag i det! Ni ska få se bilder! :)

Är det någon som blivit sugen på att ta sig ann min bloggdesign? Jag är superdålig på sånt och det är så mycket roligare att skriva när bloggen är fin.. och roligare att läsa också kan jag tänka mig? Så snälla, finns det någon snäll själ där ute? hör av er!

2 kommentarer:

  1. Hej, har inte läst så mkt p din blogg men kom på ett tips från någon anna blogg nu när jag antar att din blogg handlar om att "banta". Läste (och tror att det e bra) att man ska lägga undan en 10a eller 20a i en burk när man varit duktig och inte småätit eller har tränat m.m Det blir ju ganska mycket pengar efter bara några gånger :)
    Eller kanske ännu bättre kom jag på nu när jag skrev. Varför inte tvärt om? Och kanske lite mer pengar. En 20a när man har ätit något dumt eller inte har tränat som man borde gjort. Det blir ju om ändå mer pengar (beror ju förståss på) ;)
    Ska läsa lite här nu, men jag önskar dig mkt lycka till! (:

    SvaraRadera
  2. Fin blogg! :) frågestund i min blogg kika gärna in och ställ en fråga. puss

    SvaraRadera