fredag 24 juli 2009


Här är då mina träningskläder! Puh, vad man ser ut. Uscha! Alltså, jag vet att man ska inte tycka illa om sig själv, men vafan... när man ser bilderna, så kan man inte göra annat. Fan fan! Men jag tar tag i det, jag gör ju det! Har redan gått ner 1 kilo på 4 dagar. Det kommer bli bra!

Så, nu har jag tränat igen, idag blev det drygt 15 minuter som jag körde, 757 steg. Puh! Men jag kollade på fråga olle på webb-tv så det gick rätt smidigt ändå, då tänker man inte lika mycket på "oh har jag bara gått 200 steg" osv, utan man kör på, och så skrattar man också.
Då blir träningen rolig.. eller hur? :)


Jag ska jobba i helgen, så det kommer förmodligen inte bli så mycket uppdateringar, men ska försöka så ofta jag kan! Imorgon ska jag försöka hinna träna innan jag sticker till jobbet, jag börjar nämligen vid 12,30, så man har ju inte så mycket tid på sig! Men ska försöka komma upp i vettig tid, annars får jag helt enkelt träna när jag kommer hem!
Jag jobbar även ikväll, börjar vid 14, så det blir inte så mycket mer uppdatering för idag! men jag hoppas att ni förstår att jag har ett jobb att sköta också! ;) hehe!


Nehe, nu ska jag gå ut i köket och diska lite och sedan påbörja mat! Blir potatis, snitzel och sallad! Mums! :)
Vi hörs kanske innan jag far till jobbet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar