måndag 20 juli 2009

Tänk vad bra med hund!

Har suttit alldels förlänge nu och knåpat med sims - jag är beroende! :)
Var hundvakt för en liten stund sen, så jag hann även gå ut och gå med den en sväng.
Tänk egentligen vad bra och ha en hund, då kommer man ut, varje dag.. och gå minst 1 långpromenad om dagen. Men visst, hund ska man ju inte bara skaffa därför. Man måste ju ha tid också. Men tänk så kul med sällskap och något som verkligen gör att man kommer ut på promenad, tycker ni inte det?

Imorgon ska jag jobba, så det blir ingen uppdatering förens efter två tiden. När jag kommer hem ska jag ställa mig på steppern och träna i 10 min, det låter inte länge, men det är jobbigt! Och så har jag ju så dålig kondis nu, men det förbättras ju den med, ju mer man tränar! Så man kan ju hoppas att man orkar mer än 10 minuter om ett par veckor!

Nu ska jag gosa lite med min sambo och kolla på Beck! Puss på det! och Puss på er!

1 kommentar:

  1. Jag tänkte bara säga att jag har läst din blogg och försökt att kommentera..det har dock inte funkat..nu verkar det dock funka eller?

    SvaraRadera