torsdag 23 juli 2009

Mat

Nu är jag klar med tvätten! Skönt att få det gjort.
Ska hoppa in i duschen nu, för snart kommer M hem och vi ska som sagt ner till hans föräldrar och där blir det middag.. vilket känns bra.. för eller hur är det så, att när man äter borta, spelar egentligen ingen roll hos vem man äter, men man äter inte lika mycket som man gör när man är hemma.. är det inte så? Så är det iallafall för mig. Jag låter bli den där extra portionen, trots att jag är mätt!

Alltså, jag menar, att när jag är hemma, kan jag äta.. och äta... och äta.. och så äta lite till, tills jag verkligen är spymätt.. men är man borta, så äter man en portion och så nöjer man sig på det (och jag blir dessutom mätt!). Antagligen är det väl i huvudet det mesta sitter, så måste ju träna lite psykiskt också! ;)

Senare ikväll hade jag tänkt att skriva lite om hur allt började från första början tills idag. Jag lover, ni kommer nog bli förvånade över hur människor kan leva och hur endel människor har det. Så kika in senare ikväll!

Nu blir det dusch och lite diskning innan min kära sambo kommer hem!

1 kommentar:

  1. Jag väntar med spänning tills ikväll. Ska bli intressant att få se din historia.

    Jag tackar för motiavtionsknuffen :D Nu cyklade jag i 20 minuter. Som jag trodde så känns det underbart efteråt. :D

    SvaraRadera