måndag 27 juli 2009

Rolig sak

Hej!

Äntligen hemma från jobbet! Jag känner mig inte riktigt som en hel människa än! Men idag har det gått mycket bättre än igår!

På jobbet idag hände en rätt rolig? sak, jag städade hemma hos en tant och så såg jag att hon hade en våg, så jag klev upp på den, med skor och allt - bara för att se om det var mycket skillnad på olika vågar.. gissa vad den stannade på? jo 80 kg! Så den var nog inte så bra - eller är det min som inte är så bra? tål att tänkas på! ;)
När min våg står still på 80, kommer jag nog börja gråta. Ja det kommer jag verkligen! :O

Det blir träning ikväll tänkte jag! Så jag kan steppa på när jag kollar på tv, sedan ska jag försöka mig på att göra lite situps också! Jag är så dålig på det och tycker det är så fruktansvårt tråkigt, dessutom får jag ont i rygg & nacke, men det är nog för att jag gör fel. Hur gör man situps egentligen? På rygg vet jag, men ska man hålla händerna vid nacken eller vid benen? hur gör ni?

Om ett par dagar kommer också min nya design upp! Ska bli roligt att få en fin design, känns så mycket roligare att skriva då, än denna tråkiga rosa! ;)

Vi hörs sen! Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar