onsdag 29 juli 2009

Ingen bra dag!

Hej på er!

Idag är en riktig skitdag, det känner jag på mig!
Det är en sånhär dag, då jag kan sätta mig ner och börja gråta på stört!
Försöker ta på mig lite kläder, men jag tycker allt ser förjävligt ut.
Ingenting passar till mig, nu menar jag inte att kläderna är försmå/stora, utan ingenting passar bara. Allt ser förjävligt ut på!
En sånhär dag vill jag bara gräva ner mig i sängen och inte komma fram igen.

Och så har jag lite ångest över att jag inte hinner träna innan jobbet! (jag gick upp alldels för sent idag).. så jag får väl hoppa upp på steppern när jag kommer hem ikväll istället. Men känns surt att träna så pass sent, men det är väl ingenting att göra åt antar jag.

Nu måste jag tillaga något mat.

1 kommentar:

  1. Du är helduktig! Jag har nyss startat en egen viktblogg, och det känns som en liten ''familj'' tycker jag! Vi med viktbloggarna. Kolla gärna in: ofeliax.blogg.se

    SvaraRadera