torsdag 30 juli 2009

Träningen känns bra!

Hej på er!
Sitter här ännu en gång svettig och kletig. :) Men som vanligt känns det bra efteråt!
Var uppe på steppern i ca 15 minuter.. jag känner redan att jag orkar mer än vad jag gjorde i början! Vilket känns superbra! Ska få igång konditionen lite mer sen kanske de blir ut och traska eller ev springa? vi får se.
Efter steppern idag så gjorde jag även ett antal situps. Armhävningar har jag inte gett mig på än, för jag kan inte? har försökt och försökt, men får bara så ont. Jag gör antagligen fel, eller så orkar jag helt enkelt inte!

Igår blev det ingen träning, men som jag sagt innan så ska jag ha en dag som är vilodag och den dagen får vara vilken som helst. Och igår kände jag att de fick bli den, eftersom jag inte hann träna på förmiddagen och när jag kom hem vid nio tiden var jag inte alls sugen på att ställa mig och träna.

Dock ska vi ju kanske iväg till helgen - så då blir det ju inge träning på steppern, men ska ut och promenera då hade jag tänkt iallafall. För nu känner jag att jag vill träna 6 dagar i veckan, jag vill faktiskt det. Och det är en underbar känsla faktiskt.
Man kan säga att jag uppnått ett mål - att känna att träning faktiskt kan vara roligt!
Vilket känns superbra att jag redan känner.

Sen är det ju klart att man har sina upp och nergångar - men så är det ju för alla, eller hur? :)

Nehe, måste diska, laga mat och duscha innan jag ska befinna mig på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar