tisdag 28 juli 2009

Färdigt!

Sådär, nu är min design klar, visst blev den fin? jag är iaf supernöjd! Ett stort tack till Jennie, som har gjort detta! :) Tack tack!

Då tillbaka till mig, igår var jag helt slut igen och övervägde att inte träna. Men tillslut tog jag mig upp på steppern iallafall, men körde inte mer än 10 minuter, varför träna så mycket om man inte är sugen? Då är det lika bra ta det lungt och träna så mycket som man själv vill, så att det inte blir en "tvångstanke".
Dessutom sa M till mig att man ska träna varje dag i 21 dagar, då gör man det till en vana!
Men sen så behövs det bara 3 dagar så försvinner vanan. Jag vet inte om det är sant eller så, men då fick jag lite ny motivation till att träna, för tillslut blir det nog så att jag tränar utan att behöva tänka så mycket på det!

Idag har jag haft sovmorgon! Gick upp klockan 10, verkligen skönt! Så jag ska snart sätta igång med lite frukost!
Idag blir det havregrynsgröt (som jag faktiskt börjar tycka bättre och bättre om nu) och så 1 ägg. Mums! Jag känner mig rätt så hungrig, så lite frukost sitter inte fel!

Senare ska jag börja städa, och då menar jag städa! För det behövs en rejäl storstädning här hemma! Och eftersom jag är ledig idag så tänkte jag passa på! För till helgen vill jag inte göra det, för då vill jag iväg någonstans, när jag ändå är ledig ett par dagar! Men frågan är bara vart, har ni några förslag?

Jag har hört att städning ska vara en bra träning! Är det verkligen så? Hur som helst ska jag upp på steppern senare idag och kämpa!
Förresten så mätte jag mina lår igår, bara för att kolla lite, och det har försvunnit 1,8 cm! Det låter kanske inte så mycket, men jag tycker det! Det går ju neråt, vilket känns bra! Dock har verken midjan eller höften förändrats, men det kommer nog det med! Kanske inte steppern är en sån effektiv träning mot just det?
Hur som helst får jag ju iallafall upp kondition (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar