lördag 25 juli 2009

Svettig!

Så, nu har jag tränat, idag blev det 13 minuter, hade kunnat tränat mer, men jag känner mig lite stressad eftersom jag börjar redan halv ett.. men det blev iallafall träning, vilket känns bra! :)

Frukosten var faktiskt helt okej, gröten var godare idag än igår, så jag tror redan att jag börjat gilla det.. eller det är inte långt ifrån iallafall ;) Så det känns bra! Mätt är jag också! Antingen är det jag som inbillar mig, att jag blir mycket mättare på havregrynsgröt, eller så blir jag verkligen det.. För skulle jag äta fil, kräm eller något annat skulle jag ätit minst dubbelt så mycket som jag åt till frukost nu!

Hur som helst, sitter här svettig och luktar inte alls rosor, så ska hoppa in i duschen och sedan ska jag sätta mig i soffan hos min älskling innan jag åker till jobbet!
Det känns som om vi ses så lite nuförtiden.. han jobbar på vardagarna, likasåja.. så vi ses bara på kvällarna.. om jag inte jobbar då förstås.. och jag jobbar varannan helg, så den helgen jag jobbar ses vi knappt alls.. tråkigt! Men det är nog nyttig för förhållandet också.. tror ni inte det? :)

Hörs ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar